Oletko teknisesti taitava, ratkotko mielelläsi ongelmia ja
saatko asiakkaan työvälineet toimimaan?
InfoCare erottautuu vakaana monien mahdollisuuksien työpaikkana asiakaslähtöisille ICT-asiantuntijoille. Tarjoamme haastavia ja itsenäisiä tehtäviä, rennolla meiningillä ja kaverien tuella höystettynä.
Asiantuntijamme loistavat loppukäyttäjän arjen tukemisessa esimerkiksi päätelaitehallinnassa ja käyttötuen palveluissa. Meillä viihdytään pitkään – tervetuloa joukkoon!
Etsimme jatkuvasti IT-tuen osaajia mm. seuraaviin rooleihin:
SERVICE DESK ASIANTUNTIJA
Service Desk asiantuntijana vastaanotat, käsittelet ja ratkot InfoCaren yritysasiakkaiden palvelupyyntöjä. Tarjoat teknistä tukea pääasiassa loppukäyttäjien työasema- ja mobiilipäätelaiteympäristöön sekä ohjelmistojen ongelmiin liittyen. Työtä tehdään puhelimen ja sähköpostin lisäksi erilaisilla moderneilla etähallinta- ja valvontatyökaluilla. Työssä pääset monipuolisesti mukaan asiakkaiden jatkuvan palvelun tuottamiseen ja kehittämiseen.
LÄHITUKIHENKILÖ
Lähituen asiantuntijana työnkuvaasi kuuluu tyypillisesti käyttäjien opastusta, käyttäjien erilaisten tietoteknisten ongelmien ratkomista sekä koneiden ja yhteyksien asentamista käyttökuntoon. Työskentely tapahtuu asiakasrajapinnassa, joten tehtävä edellyttää hyviä kommunikointivalmiuksia suomen ja englannin kielellä. Pidämme tärkeänä myös oma-aloitteisuutta, pitkäjänteisyyttä sekä kykyä omaksua uusia järjestelmiä nopeasti.
IT-ASENTAJA / ROLL-OUT
IT-asentajan tehtävänkuvaan kuuluu erilaisten tietoteknisten ongelmien ratkominen, työasemien tietojen varmuuskopiointi, käyttäjien opastus sekä työasemien ja yhteyksien asentaminen käyttökuntoon. Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää tiimityötaitoja, asiakaspalveluhenkisyyttä ja positiivista työasennetta. Lisäksi edellytämme soveltuvaa IT-alan koulutusta tai vahvaa laitetuntemusta harrastuneisuuden kautta.
Avoin työhakemus, InfoCare Oy >>
Mikäli InfoCarella ei ole juuri nyt vapaana sinua kiinnostavaa paikkaa,
jätä meille avoin työhakemus - Etsimme jatkuvasti InfoCarelle IT-tuen osaajia! Jätä siis rohkeasti CV:si ja kerro, millaisista tehtävistä olisit kiinnostunut työskentelemään!
Peter työskentelee Service Deskissä
Peter työskentelee InfoCaren Service Deskissä. Hän työllistyi InfoCarelle alkuun Baronan kautta ja hänet vakinaistettiin InfoCaren työntekijäksi lokakuussa 2019.
Peter pitää asiakastyöstä ja heidän auttamisesta teknisissä haasteissaan:
"Olen viihtynyt koska meillä on suomen paras tiimi, tuotamme loistavaa palvelua asiakkaillemme ja pidetään yhtä ja huolehditaan toisistamme. Mielenkiintoisina työssään on Peterin mielestä uudet haasteet - työssä oppii jatkuvasti uutta."

Lauri työskentelee lähituessa
Lauri on työskennellyt InfoCarella Barona IT:n työntekijänä alkukeväästä 2018. Hän työskentelee lähituen tehtävissä InfoCaren asiakkaan tiloissa yhdessä yhdeksänhenkisen tiimin kanssa. Heidän työnsä on auttaa asiakasyrityksen työntekijöitä tietokoneiden käytössä. Käytännössä Lauri ja muu tiimi ovat tietokoneiden asiantuntijoita, ja he auttavat käyttäjiä kaikissa tietokoneisiin liittyvissä asioissa, mitä ikinä niissä nyt voikaan olla.
Nykypäivänä tietokone on monen ihmisen työkalu, jolla he hankkivat elantonsa – Laurin ja muun tiimin tehtävänä on varmistaa työntekijöiden työkalujen toiminta parhaalla mahdollisella tavalla.

Robin Työskentelee lähituessa
Robin valmistui ICT-asentajaksi vuonna 2018. Valmistumisen ja armeijaan lähdön välikuukausiksi hän löysi Barona IT:n kautta itselleen sopivan lyhyemmän projektityön mobiilituen parista – tämä oli hänen ensimmäinen oman alan työtehtävänsä. Armeijan jälkeen hän etsi itsenäisesti hommia, kunnes Baronan rekrytoija soitti - siitä lähtien Robin on työskennellyt InfoCarella ja hänen työpisteenään on ollut sairaala.
Robin kutsutaan apuun aina, kun jollakin sairaalan henkilökunnasta on tietoteknisiä ongelmia. Alkuun Robinia jännitti se, että InfoCaren asiakkuus ja hänen tuleva työympäristönsä on sairaala.
MIKSI LiitTYÄ osaksi INFOCAREN ASIANTUNTIJATIIMIÄ



KIINNOSTUITKO? OTA YHTEYTTÄ!
Toteutamme rekrytoinnin yhteistyössä Barona IT:n kanssa. Kuulemme sinusta ja kerromme InfoCaren työtehtävistä erittäin mielellämme lisää. Lisätietoja tehtävästä antaa:
Kaisa Yli-Rosti, p. 050 359 6278 - sähköpostitse kaisa.yli-rosti@barona.fi
InfoCare on Pohjoismaiden suurin itsenäinen laite- ja merkkiriippumaton tietotekniikan kokonaispalveluiden tarjoaja. Tuotamme IT-elinkaaripalveluita yrityksille koko Suomessa maan kattavasti yli 30 vuoden kokemuksella. InfoCare toimii pohjoismaissa, mutta palvelemme asiakkaitamme ympäri maailmaa kumppanuuksien kautta. Haluamme sinut meidän osaavaan ja koulutettuun yli 130 henkilön joukkoon Suomessa.