Pian taas hullutellaan – Hullut Päivät hakee työntekijöitä

Kuvittelepa millaista olisi olla osa hullun hyvää työporukkaa, keltaista tiimiä, jonka avulla legendaaristen Stockmannin myymälöiden arki muuttuu kuin taikaiskusta miksipä muuksi kuin Stockmannin Hulluiksi Päiviksi! Haemme kevään Hulluille Päiville apukäsiä ja -jalkoja nopeaan toimintaan huippuluokan myynnin ja varastotyön pariin.

Stockmannin Hullut Päivät koittavat taas maaliskuussa ja juuri sinun työpanosta kaivataan. Kannattaa hakea heti, sillä paikat täytetään sitä mukaan kun hakemuksia saapuu!

Yleiset haut ovat päättyneet.
Katso kuitenkin täältä tämän hetkinen työtilanne.

TAVARATALOT PÄÄKAUPUNKISEUTU:
Hakuaika päättynyt! 

TAVARATALOT TURKU / TAMPERE:
Hakuaika päättynyt!

FOOD MARKET HERKKU:
Hakuaika päättynyt


Työskentely Hulluilla päivillä on hektistä, hauskaa ja tietenkin hullua. Tässä työssä sinä varmistat, että kampanja sujuu suunnitelmien mukaan ja asiakkaat ovat tyytyväisiä. Hulluilla Päivillä saat loistavaa työkokemusta ja mahdollisuuden näyttää mistä sinut on tehty.
 

"PARASTA HULLUILLA PÄIVILLÄ TYÖSKENTELYSSÄ OLI YHTEISÖLLISYYS JA HYVÄ MEININKI." 
Hilla, Stockmann Jumbon kevään 2017 Hullut Päivät-työntekijä


Hullut_paivat_palkitut.jpg

Barona rekrytoi valtakunnallisesti Stockmannin Hullujen Päivien syksyn 2018 kampanjatyöntekijät. Lue lisää palkintogaalasta, jossa palkittiin työntekijöitä, jotka olivat kukin suoriutuneet kiitettävästi syksyn kampanjasta.

Hullut_paivat_palkinto

Keväällä 2016 tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Stockmannilla järjestettiin ensimmäiset Hullut Päivät. Kampanja on harvinaisen pitkäkestoinen menestystarina, joka kiinnostaa ja houkuttelee asiakkaita edelleen tavaratalon keltaiseen tunnelmaan.

Hullut_paivat

Stockmannin Hullut Päivät koittavat taas maaliskuussa ja juuri sinun työpanosta kaivataan! Haluatko sinä olla osa hullun hyvää työporukkaa ja tätä valtavaa ja valtakunnallista keltaista tiimiä Stockmannin Hulluilla Päivillä?


Hullut Päivät sai alkunsa keväällä 1986 hieman erinäköisenä kuin nykyään. Tuon vuoden kampanjavärinä ei ollut vielä keltainen, vaan somistus ja mainosvärit olivat riemunkirjavia. Myöskään haamua ei vielä käytetty mainonnassa. Jo ensimmäisillä Hulluilla Päivillä tunnelma oli kuitenkin kohdallaan, ja asiakkaat löysivät heti uuden jännittävällä tavalla markkinoidun kampanjan. Mainokset herättivät ihmisissä uteliaisuutta ja houkuttelivat paikan päälle katsomaan, mistä oikein on kyse.

http://www.stockmanngroup.com/fi/hullut-paivat